If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Чак сега видях , че си с оригиналните кабели и в същото време си с газова уредба.
Няма начин реално с измерване да провериш дали всичко е ОК по кабелите(само орентировъчно) - още повече мисля оригиналните са графитни и измерването няма да ти даде реална представа.(както каза Мъро проба с нови, да не кажа директно смяна , както направих аз - не очаквай кабел на 180-200 000 км от който 40 хил на газ и възраст около 18-20 години да не е за смяна ) Кабела може да не е прекъснат, а да е пробил! Нарушава му се изолацията някъде и искрата прескача от там.Пукнатина с размер няколко микрона.(няма да я видиш) Това е предостатъчно,за да започне да прекъсва и т.н. Бензиновите коли са чувствителни на кабели. И дребната неизправност се отразява много на работата на мотора. Няма да ти казвам каква разлика имаше при мен само от смяна на свещи и кабели (не съм сигурен кое в по-голяма степен даде разликата, ама все едно сложих чип)
П.П. Да добавя че 164 ката ми прекъсваше и то много по осезаемо когато е студена, даже в началото го правеше само студена, а като загрееше се оправяше, после се влоши още повече .....проблема беше точно тока до свещите , макар при нея да се хвана с измерване заминалите кабели но там имаше явни прекъсвания и видими дефекти Мъро знае - той ги оправи. Накрая се оказа че съм бил с правилно подаване на ток само на 5 от 8 свещи (все пак всеки цилиндър на ТСпарка е имал работеща правилно свещ)
Точно с измерване се проверяват не говори глупости - само дето не става с мултицет а с осцилоскоп
Точно с измерване се проверяват не говори глупости - само дето не става с мултицет а с осцилоскоп
То осцилоскопа дава и друга информация, ама който може да я чете!
Съпротивлението на кабелите е много отвеяно понятие!
Мериш го с батерийка 9 волта!
И то ако си уцелил къде точно!
На практика там тече ток с хиляди волтове!
Първо си закарай колата в някое тъмно място и си виж дали не светят кабелите, като коледна елха.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Защо така бря , ко стана с твоите?
Аз моите ги свалих и ги закарах да ги проверят на стенд и човека каза че са ОК и ги почсти профилактично ( така и така са свалени). А и моят проблем се конкретизира в това че се отварят за твърде кратко време самите дюзи, само причината не знам каква е.
Снощи си свалих сепаратора и го измих с кореселин с надеждата че има утаики от масло вътре и ,че ще се пооправи после колата, ама файда никаква. Странното е че като го свалих и отвътре изтече няква почти прозрачна течност,която уприличих на конденз.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Ами то си е конденз, колкото до дюзите тествал ли ги е едн по една за дебит? Ако наистина инжекторните времена са твърде кратки може да са няколко неща: неадекватни показания на датчик Т на водата, дебитомер и....дюза/и. Премери за всеки случай съортивлението на дюзите, трябва да е м/у 15 и 17 Ом.
П.П. За съжалние пропуснах - може и да проблемът да е в ЕКУ-то...
Ами те дюзите са пробвани на стенд, пуснати всичките в епроветки и е сравнен дебита им ( който е ОК- еднакъв на всичките), температурният е мерен и той дали е адекватен,а и на диагностиката показва неговите данни,който сме ги сравнили с потопяема сонда и са верни. Дебитомера сме го мерили по таблица в различните обороти какви данни дава и съответните стойности са като по таблицата. .......вече и аз се съмнявам в екуто,защото сме обогатили сместа от дебитомера (принудително) толкова, колкото да не отчете грешка ламбдата и в това състояние сместа е ок,когато работи на празен ход или с леко подаване на газ,но когато се натисне рязко газта- сместа пак обеднява ( времената за отваряне на дюзите пак "изостават")
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Ами те дюзите са пробвани на стенд, пуснати всичките в епроветки и е сравнен дебита им ( който е ОК- еднакъв на всичките), температурният е мерен и той дали е адекватен,а и на диагностиката показва неговите данни,който сме ги сравнили с потопяема сонда и са верни. Дебитомера сме го мерили по таблица в различните обороти какви данни дава и съответните стойности са като по таблицата. .......вече и аз се съмнявам в екуто,защото сме обогатили сместа от дебитомера (принудително) толкова, колкото да не отчете грешка ламбдата и в това състояние сместа е ок,когато работи на празен ход или с леко подаване на газ,но когато се натисне рязко газта- сместа пак обеднява ( времената за отваряне на дюзите пак "изостават")
чакай,чакай вие с какво диагностицирате колата,защото времената може да ти изостават от диагностичния уред.Иначе съвета от мен е да провериш някъде за пропуск на въздух след дросела,щом казвашч е като стиснеш маркуча на картерната и колата се оправя,значи има някъде байпас или пропуск
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Като казвам изостават, имам предвид че са по кратки отколкото трябва , затова съм сложил кавички
А иначе онази вечер като чистих сепаратора и като го сложих обратно запалих колата и видях че нее добре пак. След това стиснах маркуча и докато го държах дадох рязко газ и този път нямаше ефект,колата пак си прекъсна и "гръмна " леко.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
http://vbox7.com/play:83819137
Сега се сетих че имам едно клипче във В-бокса от времето когато колата беше в идеално здраве. На него се вижда как си работи мотора,а сега е направо ленива
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
виж това не съм го гледал досега,че много навряно и се достига трудно. Но ми прави впечатление ,че още докато я угася и след пет минути педала е твърд и при наклон трябва да го натисна по-здраво за да не тръгне докато паля,а сякаш преди не беше така.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Не е трудно даже е много лесно запуши маркуча или извода на смукателните тръби кадето се лови и виж как върви колата ако е по добре влизаш в бокса за серво на времето имах дедра с този дефект
Comment